Voor wie is NOM Folder Monitor interessant?

NOM Folder Monitor is interessant voor mediabureaus en marketeers die zich bezighouden met bereikscijfers en het mediagedrag van de consument. NOM Folder Monitor levert u een schat aan gegevens over het medium (huis-aan-huis) folder.
Laat u inspireren door de uitkomsten.

Voor mediabureaus

De uitkomsten van de NOM Folder Monitor worden gepubliceerd in een elektronisch databestand. De gegevens zijn hierdoor direct beschikbaar voor mediabureaus. De resultaten van het onderzoek geven meer inzicht in bereik, attitude en effect van het huis-aan-huis medium. Op basis van de uitkomsten kunnen mediabureaus uitgebreide analyses en concrete mediaplannen maken.

De volgende branches zijn in het onderzoek opgenomen: Supermarkt/Slijterij, Warenhuis, Persoonlijke verzorging, Huis/Tuin en Dier, Elektronica, Slapen/Wonen en Mode/Kleding.

Meer weten?

Neem contact op met DDMA Businessgroep Verspreidingen Wij vertellen u graag meer over het onderzoek en zijn bereikbaar via info@foldermonitor.nl.